Стажувальний майданчик «Прийоми
педагогічної техніки»
Школу робить школою учитель.
Учителі різні — адже вони виростають з
учнів.
Художник навчається змішувати фарби і
наносити мазки на полотно. Музикант навчається етюдам. Журналіст та письменник
засвоюють прийоми письмової мови. Справжній
учитель теж змішує фарби, розучує етюди, засвоює прийоми — тільки це
педагогічні фарби, етюди, прийоми…
Ось учитель-майстер, віртуоз. Як по нотах
грає він свій урок. І тільки інший учитель знає, скільки праці пішло на
опанування гамм та етюдів, доки ноти, ритми та мелодії на злилися в музиці
уроку.
Майстерність — це фах з печаткою
досконалості. Майстрів не так багато. Але існує багато сильних фахівців.
Звичайно вони мають свої професійні хитрощі, прийоми. Сильних педагогічних прийомів не так вже й
багато — найчастіше гарний фахівець активно користується лише двома-трьома
«секретами».
27 листопада 2012 року на базі методичного
кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради для молодих вчителів
математики було проведено стажу- вальний
майданчик (школу молодого вчителя) з питання «Прийоми педагогічної техніки». Вчителі
математики ЗНЗ № 53, поєднані любов’ю до своєї справи та рівнем професійності,
ознайомили слухачів лише з такими педагогічними
прийомами, які мають свою технологію і можуть застосовуватися в умовах
звичайної сучасної школи.
Після розгляду прийомів зразу ж відбулось обговорення їх недоліків та переваг.
Молоді
вчителі наблизились до головної проблеми викладання — як обучити дітей, не
вступаючи з ними в руйнуючі конфлікти. Сподіваємось що кожний з молодих вчителів
буде прокладати персональні траєкторії, вибирати низки прийомів, які підходять
особисто для нього.
|