Середа, 01.05.2024, 12:18
Вітаю Вас Гість | RSS

Методичний кабінет при управлінні освіти м. Херсон

Календар
«  Грудень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Корисні посилання

Головна » 2012 » Грудень » 4 » Семінар-тренінг
23:05
Семінар-тренінг

Формування професійної готовності вчителів природничо-математичного циклу до партнерської діяльності

 

На базі Антонівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 пройшов міський семінар-тренінг «Формування професійної готовності вчителів природничо-математичного циклу до партнерської діяльності», в роботі якого взяли участь 32 вчителя загальноосвітніх навчальних закладів міста.

Вчителі методичного об’єднання предметів природничо-математичного циклу ЗНЗ №18 поділились досвідом роботи застосування можливостей інтеграції для вивчення предметів, написання спільних посібників, створення проектів. Учасники семінару тренінгу на цікавих вправах відпрацювали навички складання між предметних проектів, бінарних уроків, спільних заходів, що дасть змогу застосувати  напрацьовані уміння в процесі викладання предметів природничо-математичного циклу.

На базі Антонівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 18 пройшов міський семінар-тренінг «Формування професійної готовності вчителів природничо-математичного циклу до партнерської діяльності», в роботі якого взяли участь 32 вчителя загальноосвітніх навчальних закладів міста.

Вчителі методичного об’єднання предметів природничо-математичного циклу ЗНЗ №18 поділились досвідом роботи застосування можливостей інтеграції для вивчення предметів, написання спільних посібників, створення проектів. Учасники семінару тренінгу на цікавих вправах відпрацювали навички складання між предметних проектів, бінарних уроків, спільних заходів, що дасть змогу застосувати  напрацьовані уміння в процесі викладання предметів природничо-математичного циклу.

Переглядів: 661 | Додав: lendiz | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу